3 raons per les que la publicitat a xarxes socials hauria de ser l’ullet dret de la teva marca

imagesDurant més d’una dècada, els anuncis relacionats amb les recerques, han estat els encarregats de dirigir el trànsit web i les vendes però ara, el seu regnat es troba en perill ja que els anuncis a xarxes socials estan començant a reportar un major valor a llarg termini.

Això s’aprecia en algunes categories com són la moda, estils de vida o decoració. Es produeix perquè, en moltes ocasions, els consumidors necessiten una vinculació emocional amb aquest tipus de productes i els anuncis a través de les recerques no els arriben fins que s’han decidit a comprar els mateixos.

A l’altra cara de la moneda ens trobem amb la ja esmentada publicitat social que permet als “marketeros” crear contingut que resulti visualment atractiu per als usuaris i que els incita a fer clic, participar i compartir. Però, ¿com aconsegueixen això? A continuació us oferim tres claus recollides per Mashable que us descobriran la “fórmula màgica” de l’èxit de la publicitat social:

1. Els anuncis socials ofereixen el valor de la marca

Quan algú compra anuncis perquè apareguin amb les recerques, aconsegueix exactament el que està pagant: clics. Quan ens decidim pels anuncis en xarxes socials, no només obtindrem els clics sinó que sumarem impressions i més clics gratuïts gràcies a que la nostra publicitat estarà sent compartida en les diferents plataformes socials. Es crea d’aquesta manera un efecte immediat sobre la teva campanya que augmenta el valor de la teva marca millorant a més el retorn. Recordeu que tot això augmentarà  el teu trànsit i, el millor de tot, de forma gratuïta.

2. Activació a través de la informació visual

Les xarxes socials t’ofereixen una ana pàgina en blanc més gran sobre el qual transmetre els teus missatges sobretot en les plataformes que aposten per la informació visual com Instagram, Pinterest o Polyvore. Plataformes perfectes per llançar publicitat relacionada amb les categories esmentada al començament d’aquest article (moda, estil de vida o decoració) on les fotografies juguen un paper clau per desencadenar la decisió de compra dels usuaris. A Pinterest i Instagram pots recórrer a promoure els teus continguts a través d’usuaris influents i a Polyvore pots apostar per difondre’ls a través d’una comunitat. Les imatges et permeten presentar els teus productes en un entorn nadiu com si s’estigués llegint una revista.

3. La publicitat en xarxes socials millora l’engagement a llarg termini

Com ja hem vist en els punts anteriors, la publicitat a xarxes socials fa que el nostre missatge es difongui gràcies a les vegades que es comparteix pels usuaris. Això fa que es generi un compromís més profund amb la teva marca alhora que augmenta el valor de la mateixa. Es produeix una involucració personal dels usuaris que fa que l’engagement millori a llarg termini. Una cosa gairebé impensable amb els anuncis que trobem en realitzar recerques ja que aquests només els veiem precisament en el moment en que realitzem les mateixes. Invertir en xarxes socials connecta a la teva marca amb els consumidors que, en última instància, dirigeixen el trànsit el que es tradueix en vendes.

Anuncios

Deja un comentario

Archivado bajo Business 2.0, Marketing 2.0, Redes Sociales

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s