10 punts clau per mantenir la teva seguretat a Twitter

imagesTwitter guanya terreny … això és indubtable. Twitter s’ha consolidat com la millor plataforma per mantenir la connectivitat a través del web mòbil, cada vegada més present. No obstant això i deixant al marge el futur que li depara a la xarxa social de microblogging, és essencial tenir en compte les accions que minimitzin l’spam o suposin una vulneració de la seguretat i privacitat per als que interactuem a twitter. Per aquesta raó, des d’Avanza New Technologies us donem una serie de pautes que us poden servir.

1.-El primer d’ells pot semblar de sentit comú però no està de més tenir-ho present, és essencial que les dades de contacte així com – específicament- les dades financeres, únicament siguin facilitades quan s’ha establert un contacte fiable.

2.-Precaució amb les claus, aquest és un tema molt sensible ja que, a mesura que la innovació tecnològica augmenta, també ho fan les males pràctiques dels hackers.

3.-De la mateixa manera que en totes les xarxes socials, el seguiment d’altres usuaris a twitter s’ha de fer seguint unes premisses bàsiques tendents a la protecció i la seguretat. Els perfils en les xarxes socials han d’estar configurats de manera que només els que formen part de la nostra xarxa, tinguin accés.

4.-Molta precaució amb l’SPAM, twitter possibilita l’informe com a correu brossa de tots aquells missatges directes (DMs) en els quals se sol·licitin dades de caràcter personal o financera.

5.-Descàrregues d’aplicacions, és essencial que aquesta sigui realitzada a través de marques o signatures fiables, aquest és un altre aspecte sensible de la seguretat a Internet i molt específicament a Twitter.

6.-Els requeriments de seguretat i privacitat de l’entorn virtual són molt més exhaustius a causa específicament de la manca de contacte físic i tangible amb el nostre interlocutor, no és convenient realitzar tweets que continguin dades privades.

7.-Els accessos, les claus i contrasenyes és recomanables canviar-les de forma freqüent. images Hi ha un punt crític a Twitter que si bé compta amb alguns detractors, si ens circumscrivim a la interacció dels usuaris, pot ser de gran rellevància; mentre que per a les marques, PIMES i microemprenedors, l’exposició màxima genera confiança, per als usuaris segueixen existint alguns passos de rellevància per tal de mantenir la seguretat.

8.-Hem de tenir present que en el passat twitter ja va enfrontar problemes de filtracions d’informació dels seus usuaris, és convenient estar atents i reportar aquestes pràctiques si és que pensem que podem haver estat suplantats (Formulari per reportar DMs amb Spam support.twitter. com/forms).

9.-Si volem ètica hem de lliurar el mateix, twitter està pensat per canviar una cultura, respecte per les normes i pels usuaris, són essencials per construir eficientment un canal que s’ha transformat, en només cinc anys, en un model de negoci basat en l’eficiència a través de la informació, conversa i identificació de tendències.

10.-Twitter igual que la resta de les xarxes socials s’ha transformat en una intel·ligència addicional a través de la qual es filtra la informació instantània i global, de manera que l’exposició a tot tipus de “intencions” està sempre latent.

Anuncios

Deja un comentario

Archivado bajo Redes Sociales, Social Media

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s