LinkedIn llança noves eines de reclutament i de promoció empresarial

La xarxa social professional LinkedIn ha anunciat fa pocs dies la posada en marxa de l’eina de reclutament Talent Updates i de les pàgines de promoció empresarial Showcase.

En el cas de Talent Updates, LinkedIn assenyala que els més de 259 milions d’usuaris d’aquesta xarxa social poden seguir les pàgines d’empresa i rebre les novetats de les mateixes a la seva pàgina d’inici. Així mateix, el 70% dels seguidors d’una companyia estan interessats en les ofertes de treball que aquesta publica, erigint-se d’aquesta manera com potencials candidats passius que construeixen xarxes pròpies per a cadascuna de les companyies que estan presents a la plataforma.

Talent Updates permet als reclutadors compartir actualitzacions d’estat amb els seguidors – des de l’anunci d’esdeveniments de reclutament a vídeos d’empleats -. Aquest fet fa que cada vegada que aquests visitin el seu perfil de LinkedIn podran veure les actualitzacions de les empreses a les que segueixen. Les actualitzacions que els agraden, comparteixen o comenten seran compartides amb els seus contactes, ajudant a estendre la seva visibilitat.

L’eina també permet veure quins seguidors – i també quins dels seus contactes – comparteixen, recomanen o comenten en les actualitzacions, permetent així que els reclutadors puguin contactar amb ells d’una manera molt més significativa i amb més probabilitat de despertar l’ interès del potencial candidat.

Així doncs Talent Updates, que de moment només es troba disponible en anglès, és una eina idònia per arribar a candidats passius que han optat per seguir una companyia determinada d’una manera poc intrusiva.

Per la seva banda, pel que fa a les Pàgines Showcase, es tracta d’un producte que es basa en l’estructura de les ja existents Pàgines d’empresa (Company Pages) amb l’objectiu d’emfatitzar segments determinats del negoci d’una marca.

En el passat, les marques han estat allotjant tota la seva oferta en les més de 3 milions de pàgines d’empresa amb què compta LinkedIn, aprofitant-les per promoure continguts i per construir relacions, tenint en compte que intercanviar informació rellevant, fomentar discussions, i publicar informació útil per ajudar els usuaris a ser més productius i reeixits són factors essencials en el context laboral actual.

Amb el llançament de les Pàgines Showcase, les empreses podran ampliar la seva presència a LinkedIn mitjançant la creació de pàgines dedicades a les seves marques i iniciatives més importants. Les marques poden destacar diferents aspectes del seu negoci fora de la pàgina d’empresa, donant-los així l’oportunitat de diferenciar-se i de desvincular-se de la seva companyia matriu. A més a més, a través de les Pàgines Showcase, les empreses podran segmentar el contingut podent dirigir-se a audiències diferents que estiguin interessades en diferents aspectes del seu negoci.

Per dur a terme el desenvolupament d’aquest producte, LinkedIn va realitzar una fase pilot amb companyies de primera línia com ara Adobe, Cisco, Microsoft i HP, amb l’objectiu de reforçar el seu compromís d’oferir solucions integrades que permetin que el contingut flueixi fàcilment a través de la plataforma. LinkedIn enfoca totes les seves accions a la creació d’experiències socials simplificades que permetin a les empreses ampliar els seus missatges, arribant a les persones adequades i augmentant el seu nivell d’implicació.

Anuncios

Deja un comentario

Archivado bajo Redes Sociales

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s