La Web TV no ​​acaba de quallar

Un estudi del NPD Group ha arribat a la conclusió que la Web TV està tenint problemes per captar usuaris, ja que la principal activitat que es realitza a través de les televisions connectades a Internet segueix sent veure vídeos. Això es tradueix en què es desaprofiten moltes de les possibilitats que les Web TV ofereixen i no es capten molts nous usuaris ja que no semblen trobar la utilitat real d’aquests aparells.

Aquestes televisions ofereixen serveis com jocs o connexió a xarxes socials, però els usuaris segueixen reticents a utilitzar aquests serveis a través de la seva televisió ja que tenen aparells més convenients per a aquests usos com videoconsoles o ordinadors. A més molts utilitzen els seus televisors com pantalla on visionen a través d’un cable de connexió del que fan en el seu iPad, Tablet, PC i fins i tot smartphone, una altra gran raó per la qual les Web TV no ​​acaben de quallar.


“Els fabricants haurien de centrar menys en la innovació i més en la simplificació de l’experiència de l’usuari si volen aconseguir nous comportaments a l’hora de veure la televisió que es tradueixin en l’augment de la popularitat de les Web TV”, aquest és el principal consell que ofereix NPD Group per als fabricants i comerciants de les televisions amb internet.

Anuncios

Deja un comentario

Archivado bajo TV Internet

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s